OFICJALNA STRONA
#BudujemySilnaSpolecznosc
Zakochaj się w Warszawie Fundacja Hutnik Warszawa Bielany
0

Kondys: Hutnik to klub z dużym potencjałem sportowym i marketingowym

29 sierpnia 2023, godz. 16:05, 594 wyświetleń  

A A A

Zapraszamy do przeczytania wywiadu z Andrzejem Kondysem, dyrektorem operacyjnym MOYA i członkiem zarządu Anwim S.A.

Skąd pomysł na współpracę sponsoringową z Hutnikiem Warszawa?

Anwim od lat aktywnie angażuje się działania społeczne i sponsoringowe – we wszystkich swoich procesach uwzględniamy kryteria zrównoważonego rozwoju, czyli dbałość o środowisko, społeczeństwo i ład korporacyjny. Podejmujemy szereg własnych działań, ale też bacznie śledzimy wszelkie wartościowe inicjatywy społeczne, wydarzenia sportowe i kulturalne oraz projekty związane z rozwojem tych dziedzin na poziomie ogólnokrajowym oraz lokalnym. Na tej podstawie podejmiemy decyzje o wsparciu organizacji i przedsięwzięć, które są bliskie naszej misji i przekonaniom. Współpraca z klubem Hutnik Warszawa wynika z naszej wiary w potencjał drużyny. Widzimy, że Hutnik nie tylko prezentuje wysokie umiejętności sportowe, ale również promuje wartości związane z dyscypliną, współpracą i zdrowym stylem życia – co jest zgodne z naszymi przekonaniami. Partnerstwo obejmuje zarówno zespoły dziecięce i młodzieżowe, jak i czwartoligową drużynę seniorów, a więc możemy pokazać nasze zaangażowanie na wielu płaszczyznach sportu i docenić potencjał zawodników na różnych etapach kariery.

Hutnik to znana marka sportowa w Warszawie, ale o zasięgu lokalnym. Czy to celowy zabieg waszej firmy, żeby inwestować w sport w regionie?

Jesteśmy firmą ogólnopolską, ale swoją główną siedzibę mamy tu, w Warszawie i chcemy wzmocnić naszą obecność w lokalnej społeczności. Współpraca z Hutnikiem Warszawa daje nam możliwość bliższego zaangażowania się w życie miasta i zbudowania silniejszych relacji z jego mieszkańcami.

Nasz cel to nie tylko promocja marki MOYA, ale także wspieranie lokalnej społeczności, dziedzictwa i tradycji. Wybór znanej lokalnej marki sportowej, takiej jak Hutnik, pozwala nam zbliżyć się do mieszkańców Warszawy, wyrażając nasze zobowiązanie wobec ich wartości i potrzeb. Dzięki temu możemy tworzyć trwałe relacje oparte na wzajemnym zaufaniu i korzyściach.

Od dłuższego czasu wspieracie drużynę siatkarską kobiet Radomka Radom. Czy Mazowsze to dla was strategiczny region jeżeli chodzi o rozwój i budowanie rozpoznawalności marki?

Mazowsze jest doskonałym polem do realizacji naszych celów biznesowych i społecznych. Poprzez angażowanie się w lokalne inicjatywy, budowanie relacji i wspieranie społeczności, dążymy do tworzenia trwałego, pozytywnego wpływu na ten region i jego mieszkańców. Tak jak wspomniałem, podejmujemy inicjatywy w całej Polsce i nie wykluczamy współpracy z innymi klubami, ale mówimy tu oczywiście już o pozostałych dziedzinach sportu. Jeśli chodzi o piłkę nożną, z całego serca wspieramy Hutnika. Jesteśmy lojalnym partnerem.

Wierzymy też, że ta współpraca pomoże nam w kreowaniu pozytywnego wizerunku. Poprzez wsparcie piłkarskich talentów i zaangażowanie w społeczność, chcemy budować więź z naszymi klientami i społecznością.

Hutnik Warszawa cieszy się dużym poparciem i lojalnością ze strony fanów, co otwiera przed nami szanse interakcji z tą zaangażowaną społecznością. Będziemy mogli uczestniczyć w wydarzeniach sportowych i społecznych organizowanych przez klub, co umożliwi nam jeszcze głębsze zrozumienie potrzeb i oczekiwań naszych klientów.

Większość kibiców Hutnika kojarzy waszą markę za stacjami paliw, ale wasza oferta jest znacznie szersza niż tankowanie paliwa.

Stacje paliw MOYA to dziś małe centra handlowo-usługowe, w których poza tankowaniem zrobimy zakupy czy odpoczniemy i zjemy smaczny posiłek w Caffe MOYA. Każda tradycyjna, czyli tzw. obsługowa stacja MOYA posiada sklep i koncept kawiarniano-gastronomiczny. Wprowadziliśmy na naszych stacjach standaryzację - są to przyjemne i przytulne przestrzenie, które coraz więcej osób wybiera na kawę z przyjaciółmi czy nieformalne spotkania biznesowe. Zainwestowaliśmy także w najlepsze sprzęty gastronomiczne, aby przygotowywane na miejscu posiłki i napoje były smaczne i świeże. Dodatkowo, w wielu punktach MOYA umyjemy auto, puścimy totolotka czy odbierzemy paczkę. Większość stacji działa 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, zatem klienci przyzwyczajeni są, że mogą skorzystać z naszej oferty w każdej chwili.

Jesteście najszybciej rozwijającą się siecią paliw w Polsce z ponad 400 placówkami w całej Polsce. Jak szybko chcecie rosnąć?

To prawda. Od kilku lat nieprzerwanie jesteśmy najdynamiczniej rozwijającą się siecią stacji paliw w Polsce. MOYA to dziś już ponad 400 stacji i każdego roku przybywa nam około 50 kolejnych. Chcemy utrzymać to tempo wzrostu w najbliższych latach. Ponadto, w związku z rozwojem alternatywnych źródeł energii, zamierzamy być jednym z liderów zielonej transformacji. Równolegle z rozwojem sieci stacji paliw MOYA będziemy budować sieć ładowarek elektrycznych. Zamierzamy także inwestować w różnorodne zielone źródła energii, w tym w fotowoltaikę, turbiny wiatrowe oraz inne technologie odnawialne.

Na koniec zapytam o wasze oczekiwania względem współpracy z Hutnikiem Warszawa.

Hutnik Warszawa to klub z dużym potencjałem sportowym i marketingowym. Oczekujemy, że ta współpraca będzie oparta na wzajemnym wsparciu i zaufaniu, przynosząc korzyści zarówno naszej firmie, jak i klubowi oraz lokalnej społeczności. Chcemy być aktywnie zaangażowani w wydarzenia klubowe i projekty społeczne, tworząc trwałą relację opartą na wzajemnych korzyściach.

Hutnik to rozpoznawalna marka na Mazowszu. Wierzymy, że dzięki naszemu wsparciu klub będzie dalej się rozwijał i osiągał sukcesy. Naszym długoterminowym celem jest także wspieranie młodych talentów i przyczynianie się do rozwoju sportu na poziomie lokalnym. Wierzymy, że nasza współpraca z Hutnikiem Warszawa może przyczynić się do odkrycia i rozwinięcia przyszłych gwiazd sportu.



Komentarze

Twój nick: WYŚLIJ

Komentarz przed publikacją poddany zostanie weryfikacji. Jeśli jego treść nie łamie regulaminu, zostanie opublikowany.


Brak komentarzy.

SPONSORZY
PATRONAT MEDIALNY
PARTNERZY